reklama

Ako to chodí na niektorých stredných školách

O korupcii som už počula všeličo, na školách, v nemocniciach a u policajtov. Ale ja som sa s korupciou ešte nestretla, teda do teraz.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Chodím na istú nemenovanú súkromnú strednú školu. Ako sa stalo a ako možno nie, potrobnosti nikdy nezistím, ale... U nás v škole funguje bodový systém miesto klasického známkovania. Tí, ktorí sa vyznáte iste viete ako to funguje. Hlavnou výhodou tohoto systému je, že človeka to núti učiť sa celý rok priebežne, veľa chodiť odpovedať. Lebo ak raz nejaké body stratím, už nikdy ich nemôžem získať.

Taktiež to znamená, že ak niekomu chýba povedzme jeden alebo dva body do lepšej známky, tak by ju nemal dostať. Človeka to zamrzí, ale povie si, že budúci rok sa bude snažiť viac alebo kašle nato.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ale u nás v škole funguje zázračná moc peňazí.

Študent poprosí svojho triedneho profesora ak nezaberie to, príde rodič, poskytne sponzorský dar škole a zrazu zázrak!! Niekde sa zrazu vynoria stratené body a ten človek ma z päťky trojku.

Mne by to vlastne mohlo byť jedno, ja som nikdy nič také nepotrebovala, ale hrozne ma mrzelo, že mne do lepšej známky chýbali dva body a niekto dostane o dva stupne lepšiu známku, lebo jeho rodičia nato majú prachy.

Ja by som iba chcela vedieť ako je to možné, kurnik.. Kúpi si takto aj maturitu? Diplom? Nejak tomu nerozumiem..

Katarína Michalková

Katarína Michalková

Bloger 
  • Počet článkov:  1
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Jeden nikdy nevie, čo sa z toho vykľuje... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu